| |
|
Marketingové plánování ve stavebním podniku
Kundelius, Ondřej ; Talač, Ing Michal (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingového plánování ve stavební společnosti. Teoretická východiska jsou poté aplikována na konkrétní stavební podnik, kterým je společnost KALÁB-stavební firma. V diplomové práci jsou obsaženy silné a slabé stránky dané společnosti a je zde vytvořen konkrétní marketingový plán na následující rok.
|
|
Podnikatelský záměr pro založení studentské kavárny
Kósová, Michaela ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce je návrhem podnikatelského záměru pro založení studentské kavárny ve městě Brno. Účelem této práce je zpracovat podklady pro zahájení činnosti studentské kavárny. Bakalářská práce má tři hlavní části. V první části jsou popsána teoretická východiska, které jsou podkladem pro další části. Ve druhé části se prováděly analýzy, kterých výstupy jsou důležité pro praktickou část, kde je již vytvořen podnikatelský záměr. Ten charakterizuje podmínky pro jeho realizaci.
|
| |
|
Marketingové plánování ve stavebním podniku
Kundelius, Ondřej ; Talač, Ing Michal (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingového plánování ve stavební společnosti. Teoretická východiska jsou poté aplikována na konkrétní stavební podnik, kterým je společnost KALÁB-stavební firma. V diplomové práci jsou obsaženy silné a slabé stránky dané společnosti a je zde vytvořen konkrétní marketingový plán na následující rok.
|
|
Podnikatelský záměr pro založení studentské kavárny
Kósová, Michaela ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce je návrhem podnikatelského záměru pro založení studentské kavárny ve městě Brno. Účelem této práce je zpracovat podklady pro zahájení činnosti studentské kavárny. Bakalářská práce má tři hlavní části. V první části jsou popsána teoretická východiska, které jsou podkladem pro další části. Ve druhé části se prováděly analýzy, kterých výstupy jsou důležité pro praktickou část, kde je již vytvořen podnikatelský záměr. Ten charakterizuje podmínky pro jeho realizaci.
|